Wat gebeurt er als ik meedoe?

Tijdens het schooljaar komen we drie keer langs in de klas: in de herfst, in de winter, en in de lente. Zo kunnen we namelijk goed zien of er dingen veranderen tijdens het schooljaar. Als we op bezoek zijn doen we twee dingen:

1. Jij krijgt van ons een vragenlijst. Deze vul je in onder schooltijd op een tablet. Dit duurt maximaal 45 minuten. Jouw antwoorden blijven geheim. Alleen de onderzoekers zien wat je hebt ingevuld. Jouw juf, meester, ouders of verzorgers zien jouw antwoorden niet.
  2. De juf of meester wordt gefilmd. Je hoeft hiervoor niets speciaals te doen, want jouw juf of meester geeft les zoals altijd. Als je niet op de film wilt, dan hoeft dit niet. Je kunt namelijk ook alleen meedoen met de vragenlijst.

Als jouw klas meedoet dan zijn we hartstikke blij! Daarom krijgen jullie halverwege het schooljaar een mooi cadeau voor in de klas.